Parvekechillausta

22.49

Partsiteltta Keskiviikko-ilta ja taustalla soi Spotifyn Boho + Chill soittolista. Tää on ehdottomasti yks parhaista yksin vietetyistä illoista hetkeen. Tosin kulutin tästäkin illasta about puolitoista tuntia juoruilemalla Tarun kanssa puhelimessa, mutta mikä oiskaan parempaa. Kävin aiemmin tänään kuvailemassa Janinan kanssa ja niitä kuvia isken tänne tässä myöhemmin tällä viikolla ja mahdollisesti vielä seuraavallakin.

Tällä kertaa mulla ei ole oikeastaan mitään sen suurempaa suunnitelmaa tän postauksen varalle. Halusin vaan tulla jaarittelemaan turhia sekä jakamaan fiiliskuvia tästä mun supersöpöstä teltasta, jossa tälläkin hetkellä majailen. Taru nauroi mulle, kun kerroin puhelimessa sille tän mun mahtavan idean ja sanoi, että oon kun ala-asteikäinen pikkutyttö tän telttani kanssa. Mulla on täällä kasa tyynyjä, säkkituoli, pörröviltti, koristevaloja ja tietenkin hyvää musiikkia. Miten ihmeessä mä kehittelin tän vasta nyt loppukesästä?! Tää on ihan mahtava. Vielä kun olis jotain superhyvää ruokaa, niin homma hipois täydellisyyttä.

Partsiteltta Välillä tämmöset illat tekee vaan niin hyvää. Kello alkaa olla jo yli mun normaalin nukkumaanmenoajan, mutta koska huomenna ei ole mihinkään kiire niin voin huoletta valvoa myöhään yöhön ja nauttia hitaasta aamusta sitten huomenna. Suunnitelmissa on ainakin pitkään nukkumista, hiusnaamio päässä aamupalan syömistä sekä hömppäsarjojen tuijottelua peiton alta. Kuulostaa aika hemmetin mahtavalta jos multa kysytään.

You Might Also Like

0 Kommenttia

Sisällön tarjoaa Blogger.