Epäsosiaalisesti ihmisten keskellä

21.48

Kahvila Oskari Lähiaikoina oon viettänyt entistä enemmän aikaa kahviloissa istuskellen ja välillä jopa ihan yksinkin. Mun mielestä kahviloissa ja pubeissa istuminen on mitä parhainta ajanvietettä. Niissä on sellaista tietynlaista tunnelmaa josta tykkään. Jälkimmäisissä en kyllä tykkää käydä yksinään ilman tietokoneen kaltaista turvaverkkoa. Sen taakse on hyvä piiloutua, jottei kukaan vahingossakaan yritä aloittaa keskustelua mun kanssa. Huomaatteko kuinka sosiaalinen mä olen ja miten uusiin ihmisiin tutustuminen on mun lempipuuhaa? Selvästi. Mutta monesti tulee tarve päästä juurikin niiden superpelottavien tuntemattomien ihmisten ympäröimäksi, kunhan vain seurana on omat turvalliset kaverit tai se tietokone. Makes total sense.

Briteissä asuessa käytiin monesti kavereiden kanssa ihan vaan istumassa lähipubeissa juomassa yhdet juomat, jotka jatkuivat useampien tuntien juoruiluhetkiksi. Vitsit, että mulla on ikävä sitä. Onneksi täältä Lahestakin löytyy kuitenkin joitain kivoja paikkoja, joissa viettää aikaa. Muutamat on vielä testaamatta, joihin pitää kyllä mennä joku päivä istumaan tässä syksyn aikana. Mikä oiskaan parempaa kuin viettää iltaa kavereiden kanssa lämpimässä ja tunnelmallisesti valaistussa kahvilassa tai pubissa, kun ulkona on pimeää ja sataa vettä kaatamalla. Käytiin muuten Janinan kanssa tällä viikolla Kahvila Oskarissa just sopivasti sateisena päivänä ja pakko sanoa, että siitä tuli ihan syksyfiilis!
Kahvila Oskari Kahvila Oskari Kahvila Oskari
Kuvat: Janinarita Photo

You Might Also Like

0 Kommenttia

Sisällön tarjoaa Blogger.