Valmiina syksyyn

17.57

Syksyfiilisasu
Mä olen ihan valmis jo syksyyn, mikä näkyy myös pukeutumisessa. Mun vaatekaappiin onkin tässä kesän aikana kerääntynyt kiva määrä uusia neuleita syksyn varalle, enkä malta odottaa, että pääsen kunnolla shoppailemaan syysvaatteita. Tähtäimessä on ainakin uudet saapikkaat, parit uudet housut, nahkahanskat, ihana harmaa paksu huivi sekä kaikkea muuta mahdollista. Nahkatakkiakin oon himoinnut jo monta vuotta, mutta vielä tähänkään päivään mennessä en kyseistä vaatekappaletta ole saanut hankittua. Saa nähdä, tuleeko tähän muutosta vielä tänäkään syksynä, haha.
Syksyfiilisasu Syksyfiilisasu
Mekko H&M | Sukat EMP | Kengät kirpparilta | Laukku Tiger | Arskat Espanjasta

Ollaan Janinan kanssa suunniteltu tälle syksylle kivoja kuvaussessioita, joten kyseisen mimmin ottamia kuvia tulee todennäköisesti näkymään lisää täällä blogin puolella jatkossakin. Vaikka tavoitteena oli kuinka kuvailla kivoja asuja tän kesän aikana, todellisuudessa mä vietin suurimman osan ajasta mukavissa löllövaatteissa, mitkä ei välttämättä ole kaikista kuvauksellisimpia. Katsotaan josko uusi duuni motivoisi pukeutumaan aamuisin muuhunkin, kuin löllöpöksyihin ja t-paitoihin, haha.

You Might Also Like

0 Kommenttia

Sisällön tarjoaa Blogger.