Jotain muuta kun kokomustaa

8.30

ByJaninaKukkajuttu Keskiviikkona oli ihanan kesäinen sää, joten päätin kiskaista päälle jotain muutakin kuin sitä mun vakkariksi muodostunutta mustaa. Okei, jos rehellisiä ollaan niin mun oli tarkoitus laittaa uusi kirpparilta ostettu musta nahkatakki, mutta se oli vielä pesun jälkeen kuivumassa... Ja oikeasti mä vielä pidin sitä päällä kaks minuuttia todetakseni, että se vaatii vielä ainakin puoli vuorokautta kuivumisaikaa. No mutta näin jälkikäteen ajateltuna mua ei haittaa yhtään, sillä tässä kukkapaitahärpäkkeessä oli enemmän kuin tarpeeksi pitkää hihaa kyseisen päivän auringonpaisteeseen.

Kävin myös hakemassa mun loput tavarat kirpparilta ja kyseisestä hommasta jäi ihan ok fiilis. Vaatteita meni tasan 80 euron edestä ja mun laskujen mukaan vain yhdet farkkushortsit varastettiin. Parasta tässä on se, että niiden alkuperäinen pyyntihinta oli 50 senttiä ja kyseisenä katoamisajankohtana hintaa oli jäljellä huimat 25 senttiä. Noh, toivottavasti tulit iloiseksi kun sait suoritettua näinkin suuren ryöstöoperaation. Mä onnistuin myös itse näppärästi tiputtamaan mun ylitäyteen ahdetusta kassista yhden hameen matkalla ruokaostoksille. Toivottavasti sillekin löytyy onnellinen omistaja jostain!

Näissä kuvissa näkyy muuten yksi mun uusista kirpparilöydöistä - harmaa niittilaukku, jolle jäi hintaa huimat kaksi euroa. Musta on tullut ihan mieletön kirppishiiri ja bongaan sieltä nykyään mitä makeempia vaatteita ja asusteita sekä kivoja juttuja kotiin. Parasta koko hommassa on se, että kaikki tää maksaa vain murto-osan siitä mitä kyseiset tuotteet maksaisivat kaupassa. Suosittelen! ByJaninaKukkajuttu ByJaninaKukkajuttu
Kukkapaita Cubus | Toppi BikBok | Farkut H&M
Laukku Gina Tricot | Hattu Primark | Arskat IMSO.com

You Might Also Like

0 Kommenttia

Sisällön tarjoaa Blogger.