Väsynyt, mutta sitäkin onnellisempi

22.02


Kuvassa on nähtävissä ihan hemmetin väsynyt ja ylikierroksilla käyvä opiskelija. Tänään mä nimittäin palautin mun opparin. Jäljellä olisi vielä parit seminaarit ja kypsyysnäyte. Sit musta tulee tradenomi. Mitään ei ole vielä kiveen hakattu, mutta mä oon huojentuneempi kun pitkiin aikoihin. Tuntuu, että on taas tilaa hengittää. Vapaus tehdä asioita ja antaa aikaa kivoille jutuille. Takaraivosta puskee läpi ajatus siitä, että pitäisi jo tietää mitä oon tekemässä seuraavaksi. Se on kysymys, minkä kuulen lähes joka päivä ja kyllä sitä valehtelematta tulee itsekin mietittyä aika paljon. Viimeksi tänään vaihdeltiin duunikaverin kanssa ajatuksia aiheesta välillä tosissaan ja välillä vähän vähemmän tosissaan. Fakta on kuitenkin se, että mä en tiedä yhtään mitä haluan tehdä. Ajatustasolla on käyty läpi hyvin monenlaisia eri vaihtoehtoja. Välillä joku kuulostaa maailman mahtavimmalta idealta viikon verran ja sitten vaihdetaankin jo seuraavaan. Tästä syystä mä olen päättänyt antaa niille ajatuksille vähän tilaa ja duunien loputtua tossa reilun kuukauden päästä lomailen työttömänä loppukesän. Siitä saa kukin tehdä omia johtopäätöksiään ja olla mitä mieltä haluaa. Mä vaan yksinkertasesti tarvitsen vähän aikaa itelleni just nyt.

Haaveissa olisi löytää tässä kesän aikana se kiireen keskellä kauas kadonnut valokuvausinto takaisin. Hyvin usein ulkona kävellessä tulee aina pysähdyttyä miettimään, että tästä saisi tosi makeen kuvan. Kamera on kuitenkin himassa ottamassa vähän pidempiä päikkäreitä  hyllyn nurkalla. Just nyt mä olen vaan niin innoissani tulevasta kesästä ja kaikista kivoista suunnitelmista, mitä oon tehnyt sen varalle. Toivottavasti saisin niitä myös jaettua täällä teidän kanssa!

Oon muuten huomannut aikamoisia eroja tiettyjen tekstien välillä. Tästä syystä mua kiinnostaisikin tietää, millaiset jutut on niitä, mitä teistä on hauska lukea? Nykyään blogeja tehdään niin ammattimeiningillä ja sponsseilla, joten kiinnostaisi tietää mikä tämmöisen tavismimmin epäsäännöllistäkin epäsäännöllisemmässä kirjoittelussa herättää just sun mielenkiinnon lukemaan. Kommentointi on siis sallittua, vaikkakin hyvin tiedän, ettei tänä päivänä niitä juuri enää heitellä tonne boksiin samalla tahdilla kuin ennen. Mutta nyt mä meen paahtamaan pari ruispalaa ja suuntaan unille, heido!

You Might Also Like

0 Kommenttia

Sisällön tarjoaa Blogger.