Nopea arkimeikki videolla

23.07


Kyllä, luitte aivan oikein. Tänään luvassa on mun perus arkimeikki kuvattuna videolle. Kokonaisuudessaan sen tekemiseen meni tarkalleen ottaen 11 minuuttia, mutta päätin nopeuttaa sen hieman toimivampaan pakettiin. Tämmöisellä lookilla mä tosiaan tallustelen ovesta ulos hyvin monena päivänä. Sitten jos tekee oikein mieli laittautua ja panostaa meikkiin, niin saatan kuluttaa aikaa jopa sen 30-45 minuuttia. Muistan teinivuosina laittautuneeni monta tuntiakin, mutta jostain syystä mä en saa edes yrittämällä käytettyä tohon hommaan enää niin paljon aikaa. Toisaalta se on ehkä ihan positiivinenkin edistys!

Kuvasin tän videon viime lauantaina ja idea siihen syntyi noin kymmenen minuuttia ennen kameran käynnistämistä. Tästä syystä pahoittelen muun muassa likaisia hiuksia, joita en vain yksinkertaisesti jaksanut laittaa mitenkään kummoisesti. Kiharatkin tosiaan on parin päivän takaa, sillä oon tässä viime aikoina koittanut totuttaa mun hiuksia odottamaan pesua aina kolme päivää, jotta toi väri ei haalistuis niin äkkiä pois. Mutta höpöttelyt sikseen ja laitetaan video pyörimään!

You Might Also Like

0 Kommenttia

Sisällön tarjoaa Blogger.