#100ilonhetkeä

18.51

Miten se onkaan niin paljon helpompaa valittaa kaikista pienistä jutuista, vaikka kaikki olisi oikeastaan ihan kivasti. Mä syyllistyn tähän aivan liikaa ja tiedostan sen erittäin hyvin. Välillä ihan jopa ärsyttää se ajatus, kuinka tulee oltua ääneen niin negatiivinen. Ja nimenomaan ääneen. Mä olen oikeasti tosi onnellinen monistakin jutuista, mutta ne jää aivan liian helposti kaiken sen negatiivisuuden varjoon. Lopputulos on se, että valitan kuinka mua väsyttää sen sijaan, että mainitsisin löytäneeni uuden lempparibiisin tai kuinka onnistuin kerrankin tekemään superhyvää jälkkäriä. - Okei, nyt mä olen erittäin onnellinen siitä, etten kadottanut tätä tekstiä kun vahingossa tein jotain ihmeellistä tällä näppäimistöllä, velho kun olen.

Kehiteltiin itseasiassa duunikaverin kanssa kiva pieni haaste, johon mua Instagramissa seuraavat ovatkin jo vahingossa saattaneet törmätä. Idea kulkee nimellä #100ilonhetkeä ja kaikessa yksinkertaisuudessaan homman tarkoituksena on jakaa niitä arjen iloisia hetkiä muiden kanssa sadan päivän tai kuvan verran. Tässä parin päivän aikana on nyt tullut metsästettyä iloisia hetkiä tuolta omien kuvien seasta ja näin jälkeenpäin katsottuna on mulla vissiin ollut välillä ihan hauskaakin! Sitä kun arvostaa kaikkia niitä pieniä asioita aivan liian vähän siinä hetkessä. Myöhemmin mietittynä ne onkin sitten just olleet niitä tärkeimpiä juttuja. Kuitenkin tää kokonaisuus koostuu juurikin niistä pienistä hetkistä, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin.

Jos sä kaipaat lisää positiivisuutta omaan arkeen ja haluat jakaa kivoja hetkiä muidenkin nähtäväksi, niin heitä tekstistä ja otsikosta löytyvä tägi kuvan perään Instagramissa!

You Might Also Like

0 Kommenttia

Sisällön tarjoaa Blogger.