Kesäloma on ihan jees

20.41

Lomalla Lomalla Oon pitänyt tässä tämmöisen muutaman viikon mittaisen blogiloman kaiken tän kesälomailun keskellä. Kuvia on kertynyt talteen vaikka millä mitalla ja tarkoituksena olisikin tässä lähiaikoina palata vähän taaksepäin ja fiilistellä Provinssia, Tuskaa sekä Summer Upia. Näiden lisäksi muistikorteilta ja puhelimen kätköistä saattaa löytyä jokunen muukin kuva. Pitää varmaan järjestää ihan joku kuvien metsästysilta, jolloin etsin kaikki valmiiksi. Niiden muokkaaminen on vaan nykyään enemmän kuin turhauttavaa, sillä mun photari kaatuu vähän väliä...mikä lie siinäkin vikana.

Tällä hetkellä mä makoilen partsilla siiderilasin kanssa ja fiilistelen vapaa-iltaa. Joskus on ihan okei katsoa koko päivä sarjoja, nukkua viidet päikkärit, kutsua kaupassa käyntiä urheilusuoritukseksi sekä lösähtää sen jälkeen ansaitusti parvekkeen säkkituoliin makoilemaan vähän lisää. Pitäähän sitä lomalla ottaa rennosti, jotta jaksaa sitten syksyn pimeinä aamuina raahautua skarppina duuniin. KYLLÄ, mä sain töitä! Ehdin olla työttömänä huikeat 8 päivää, jonka jälkeen selvisi, että pääsen aloittamaan syyskuussa sellaisessa työssä, joka jopa vastaa mun koulutusta. Nyt noi viimeiset kolme vuotta ei enää tunnu läheskään niin hukkaan heitetyiltä. Oon enemmän kuin innoissani tulevasta syksystä ja uusista haasteista, mutta nyt pidän ajatukset vielä totaalisesti lomailussa. Palaillaan!

You Might Also Like

0 Kommenttia

Sisällön tarjoaa Blogger.