Meikitön

20.33

Kuten monet varmaan tietääkin, niin mä tykkään meikata ja mun mielestä laittautuminen on hauskaa. Nuorempana olin hyvin epävarma itsestäni ja siinä kohtaa meikkaaminen oli lähes pakollista ennen kuin voi astua ovesta ulos. Nykyään mä ostan meikkejä ja laittaudun tasan tarkkaan vaan sen takia, että se on mun mielestä kivaa. Tästä syystä meikittä oleminen ei ole mulle enää mikään ongelma. Esimerkiksi tänä aamuna herätessäni totesin vaan ettei mua ei huvita meikata tänään, joten en meikannut. No big deal.
Meikitön
Yllä olevassa kuvassa mulla ei ole meikkiä kevyttä kulmaväriä enempää ja tällä lookilla olin myös duunissa tänään. Mulla on luonnostaan hyvin vaalea iho, joten meikkipäivien jälkeen saatan kuulla muutamia tämän tapaisia kommentteja: onko sulla kaikki hyvin? tai ootpas kalpea, ootko tulossa kipeeks? - Mulla on kaikki hyvin ja en ole kipeä, mun iho ja minä vaan satutaan näyttämään tältä. Viisi vuotta takaperin olisin varmaan ryöminyt johonkin kaninkoloon noiden harmittomien kysymysten takia, mutta nykyään vaan naurahdan ja jatkan mun päivää. Vitsit, miten ihanaa onkaan kun voi monien vuosien taistelun jälkeen sanoa olevansa sinut itsensä kanssa. Laiskoina aamuina voi vaan harjata hiukset, pestä hampaat ja heittää ensimmäiset käteen osuvat vaatteet päälle ja kaikki on silti ihan ok. Maailma ei kaadu siihen.

You Might Also Like

0 Kommenttia

Sisällön tarjoaa Blogger.