Nää on niitä hyviä hetkiä

19.57

3min räpsyt Tässähän ehti taas vierähtämään hetki jos toinenkin, miten teillä menee? Mulla on kaikki oikeastaan yllättävän hyvin. Makoilen tässä pörröviltin alla sohvalla kuunnellen musiikkia ja laiskotellen. Tää viikko on mennyt ihan mielettömän nopeasti duunin, salitreenien, Netflixmaratoonien ja 8 tunnin yöunien parissa. En tosiaan tiedä miten oon ehtinyt tällä viikolla tekemään niin paljon kaikkea ja silti nukkunut sen yli 8 tuntia lähes joka yö. Oon varmasti unohtanut jotain tosi oleellista... Muistin mä kuitenkin mennä eilen hammaslääkäriin paikkauttamaan viime viikonloppuna lohjenneen hampaan. Mä inhoon hammaslääkäreitä ihan huolella, mutta pakko sanoa, että eilen mulla oli aivan ihana lääkäri! Tapani mukaan jännitin koko hommaa aivan liikaa ja itkeä pillitin puudutusneulan ilmestyessä naaman eteen. No hengissä selvittiin ja onnea oli vedenkestävä ripsari, joten en näyttänyt ihan pandakarhulta lähtiessäni siitä tuolista ihmisten ilmoille.

Onnea on myös se, että huomenna on perjantai ja VIIKONLOPPU tulee! Musta on aivan ihanaa perjantaisin löhöillä sohvalla hömppäsarjojen parissa just niin pitkään kun huvittaa ja aloittaa lauantaiaamu laiskasti syömällä aamupala sängyssä ilman mitään kiirettä. Mä herään arkisin joka päivä siinä joskus viiden ja kuuden välillä, joten jo kahdeksaan nukkuminen on niin luksusta. En malta oottaa!

Kuvituksena on mun äsköisen Foo Fightersin Saint Cecilia biisin mittaisen kuvaussession tulokset. Näissä on vähän sitä sellaista vanhojen hyvien bloggausaikojen meininkiä, kun istuin oman huoneen lattialla räpsimässä kuvia omasta naamasta ja ties mistä kynäasetelmista ja karkkipusseista, että sain kuvia blogiin. Se oli ihan hauskaa toisaalta. Siinä oli semmosta aitoa fiilistä, eikä mitään turhia kliseitä.
3min räpsyt

You Might Also Like

0 Kommenttia

Sisällön tarjoaa Blogger.