Parempi minä 2016

18.22


Uusi vuosi ja uudet kujeet, vai miten se nyt meni. Tämä vuosi ei lähde käyntiin tipattomalla tammikuulla, herkkulakolla tai lupauksella super terveellisestä fitnesselämästä. Niiden sijaan keskityn oikean onnellisuuden ja edes hieman stressivapaamman elämän etsimiseen. Yhtenä isona tavoitteena on jättää taakse ajatus muiden miellyttämisestä, sillä sitä oon tehnyt ihan liian monta vuotta. Se on helpommin sanottu kuin tehty, mutta mä en vaan yksinkertasesti enää jaksa. Niin negatiiviselta kuin tää teksti kuulostaakin, asia on oikeasti enemmän kuin positiivinen. Nyt heitetään siis stoppi siihen turhanpäiväiseen vatvomiseen muiden tunteista ja mielipiteistä. Jos joku ei siis satu pitämään musta tämmösenä kun oon, niin mua ei oikeastaan edes kiinnosta enää. Mulla on ympärillä ihania ihmisiä, joiden puolesta mä oon valmis tekemään ihan mitä tahansa. Ne on niitä, joiden kanssa tanssin pari päivää sitten vuoden vaihtuessa. Ne on niitä, jotka ymmärtää ja kuuntelee, vaikka ei nähtäisikään joka päivä. Ne tyypit on ihania ja niiden kanssa haluan tehdä tästä vuodesta ikimuistoisen.

Tänä vuonna mä haluan oppia tuomaan mun omaa persoonaa esiin enemmän kaikessa mitä teen. Haluan unohtaa turhat ulkonäköpaineet ja olla vaan minä. Mä haluan ihan oikeasti nauttia niistä päivistä mitä mulle on annettu. Tavoitteena on myös antaa entistä enemmän aikaa asioille, jotka on mulle tärkeitä. Niihin lukeutuu ystävien ja perheen lisäksi musiikki ja valokuvaaminen. Haluaisin löytää uusia bändejä, käydä keikoilla, fiilistellä hyvää musiikkia kotona viinilasin kanssa, tutustua paremmin mun kameraan ja sen ominaisuuksiin, oppia kuvaamaan eri tilanteissa ja kaikkea muuta hauskaa!

Mahtavaa uutta vuotta kaikille! Nauttikaa joka hetkestä, ympäröikää itsenne ihanilla ihmisillä ja pitäkää hauskaa. ♥♥♥

You Might Also Like

0 Kommenttia

Sisällön tarjoaa Blogger.